Tisdagen den sextonde juli

Hallå på er, det var inte igår jag bloggade precis. Har inte haft någon inspiration överhuvudtaget till att blogga på sista tiden. Det känns inte som att jag har haft något att komma med, om ni förstår vad jag menar. Då är det ju bättre att vänta tills man faktiskt har någonting att skriva!
 
Har börjat titta på Desperate Housewives nu när Gossip Girl tagit slut, och jag har sett de första två avsnitten hittills. Tror verkligen att jag kommer att tycka om serien, men jag har nog bara inte kommit in i den än. Ska ta och titta på senaste True Blood-avsnittet idag också, och fortsätta med Datakunskapskursen. Har kommit igång riktigt ordentligt nu faktiskt, håller på med den första inlämningsuppgiften som aldrig verkar ta slut. Men det är bara att kbk:a (kör, bara kör) gärnet så att den blir klar någon gång. Siktar på att bli klar med kursen innan juli är slut åtminstone. Kbk!
 
 
Glöm inte att följa mig på Instagram (@tekichuu) - har börjat lägga upp bilder där igen! :} 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!