Träningspepp

Godmorgon på er! :} Idag var jag faktiskt riktigt pigg redan klockan 10, så jag har börjat dagen med lite Biggest Loser som träningsinspiration. Nu får jag faktiskt ge mig med det onyttiga om jag ska nå mitt mål till jul (-4 kg). Jag hatar att behöva "starta om" med en cleansing-vecka, men det får bli en sådan igen med start idag. Har också bestämt mig för att inte hoppa på vågen förrän om en månad ungefär, så jag tänkte försöka sikta på att inte äta någonting onyttigt förrän då. Ni får hålla både tummar och tår att jag klarar detta!
 
- Om man vill se såhär bra ut, får man nog ligga i minsann! Kör, bara kör! -




emelie

Pepp till dig, hoppas du håller i motivationen, själv håller jag också på och är ute o går :)

Svar: Jag hoppas verkligen det! :D Är så himla övertaggad just nu, vet inte vad som har gått fel typ, hahaha. :> Åh, är det powerwalk på g?
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-08-01 at. 10:11:33
Din blogg/hemsida: http://eemsn.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!