Äntligen hemma!

Igår kväll kom jag äntligen tillbaka till Örebro och min egen lägenhet. Gissa om det är skönt att faktiskt vara hemma hos sig igen? :} Det är så mysigt att vara med familjen, men det är svårt att slå känslan över att vara "hemma hos sig", eller hur? Speciellt om man bor ensam som jag gör. Det där "egentiden" tror jag också är väldigt viktig att tillåta sig, i alla fall ibland. Marcus var supersöt som hämtade mig igår så att jag slapp ta bussen hem från Resecentrum. ♥ När jag lämnat av väskorna hemma åkte vi och storhandlade åt mig eftersom kylen ekade tom. 
 
Just nu sitter jag och bloggdesignar lite och ska snart börja med middagen. Har inte riktigt bestämt mig än för vad jag ska äta för något, men kylen är full av godsaker så att hitta på något gott ska inte vara så svårt tror jag. Mums!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!