Dagens klädval

Var perfekt varmt sommarväder idag när jag gick till skolan! Solen sken, det blåste lagom mycket och blå himmel ovanför huvudet med fluffiga moln. Glassväder skulle nog många kalla det, haha! :> Imorse vaknade jag jättetidigt, redan vid 5, så jag gick upp och tränade vid 7 tills klockan blev ungefär 9. Skönt att få göra helkroppsprogrammet igen - klarar plankan nästan dubbelt så länge som när jag började nu. Kul!
 
Känner mig jättesvullen idag också, tror att det är för att det är dags för tjejveckan snart. Usch! Inte alls roligt att avsluta sista veckan i Örebro med en sådan jobbig tid. Blä! Hoppas att det inte blir så mycket sängliggandes som tidigare gånger bara. Måste verkligen passa på att köra så mycket jag kan den här veckan, eftersom jag inte kommer att ha tillgång till gym på tre veckor nu ungefär. Hmm.
 




asta

åh du är så himla söt!!

Svar: Men ååh, tack! : D DU DU DU är.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-03 at. 22:03:47
Din blogg/hemsida: http://astapb.blogg.se
Johanna, makeup, naglar och trams!

så fin så!

Svar: Men oj, tack sötan! :* Glad jag blir! Och du kommenterar alltid så himla söta saker. Puss pårej!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-05 at. 20:40:39
Din blogg/hemsida: http://theniceness.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!