Dinner is served!

Efter att jag "landat" i Stockholm så köpte mamma och jag lite buffémat från ICA Stop som vi skulle ha till middag. Supergott verkligen - kycklingspett, potatissallad, pastasallad, ruccola, paprika, avocado och oliver. Så himla mumsigt och somrigt. Har ni inte spanat in ICA's bufféer och är sugna på riktigt god färdiglagad mat så är det verkligen ett hett tips! :}
 
... Imorgon återstår det sista av packningnen, frukost, dusch och sedan bär det av mot Arlanda och Paris! Ahhh, är så himla taggad på den här resan måste jag bara säga. Kommer att bli bildregn när jag är tillbaka lovar jag. Som det ser ut nu så kommer vädret att vara på vår sida ockå. Jag får se om jag hinner skriva mer innan jag åker! Kram på er!
 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!