Love & toast

Ett paket trillade nyss ner i min brevlåda innehållandes bland annat det här - ett läppstift från Wet n' Wild, ett balsam för torrt hår och en handkräm från Love & Toast. Handkrämen dofter verkligen gudomligt gott, trots att jag egentligen inte tycker om kokosdoft. Men den här slår verkligen det mesta - mh-mm! Läppstiftet är verkligen jättefint på! Kan visa swatches någon dag om ni vill. Har någon av er testat några produkter från Love & toast? :}
 




Sofie

Har en parfym och en duschkräm därifrån som jag har fått i glossyboxar och är faktiskt riktigt förtjust i båda två... Berätta gärna hur handkrämen funkar sen för jag är snart i behov av en ny och eftersom jag har gillat andra saker från märket kanske jag skulle gilla den med ;D

Älskar förpackningarna på Love & Toast, så himla fina! :D

Svar: Åh, såg att det fanns en parfym som doftade honey och coconut också. Kommer säkert dofta hur gott som helst hihi.
Jaaa, jag vet! :D Förpackningarna <3!! Den där handkrämen var sååå himla god. Tycker nog att den verkar fungera (testade att smörja mig igår) - så tycker absolut att du ska testa den! :)

Puss och kraaam! :3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-26 at. 18:54:08
Din blogg/hemsida: http://sofies.sajk.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!