My stipple brush

Jag vet inte om ni har hört någonting om sminkborstarna från Real Techniques? I vilket fall som helst har jag bara hört gott omdöme om alla som finns utkomna i serien, men jag har inte skaffat någon än. I vilket fall som helst råkade jag av en slump hitta en liknande borste på eBay som inte officiellt är från Real Techniques, men mycket väl hade kunnat vara det. Har inte hunnit testa den ännu - men den verkar lovande. Supermjuk, lagom stor att hålla i och verkar inte "håra" någonting. Ska använda denna "stipple brush" till att lägga på mitt rouge!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!