New in: Moroccan Oil

För ett tag sedan skrev jag det här inlägget om Moroccan Oil och hur bra deras produkter verkar vara. Från alla håll och kanter har jag bara hört bra om produkterna, och eftersom både mitt schampoo och min hårinpackning tagit slut bestämde jag mig för att köpa dessa två produkter. Jag har ännu inte testat någon av dem, men tänkte kanske göra det imorgon när det är dags att tvätta håret igen. Jag hoppas verkligen att det lever upp till alla bra omdömen som produkterna har fått och mitt betyg kommer att komma upp senare när jag använt de ett tag. ♥
 




Diman Dilir

sugen på att testa dessa produkter med!

Svar: Ja, jag hoppas verkligen att de lever upp till det som alla säger om dem! :>
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-30 at. 16:20:12
Din blogg/hemsida: http://dimandilir.forme.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!