New in!

Åh. Blev inget gym idag heller för mig, men en liten promenad i värmen blev det. Imorgon bara måste jag ta mig upp till gymmet igen - saknar att må sådär bra som jag vet att jag gör när jag tränar! Längtar efter endorfinruset, ni vet? Det är något som jag verkligen behöver just nu. Vill framförallt få tillbaka den där känslan av att må bra inifrån och ut - och känna mig hälsosam i den kropp jag har. (Och se de där magiska siffrorna på vågen igen!) 
 
Just nu sitter jag med en inpackning i håret från Macadamia Oil, som jag ska låta sitta i tills imorgon eftersom mitt hår är så himla torrt nu på sommaren. Får hoppas att torrheten ger med sig snart! Ikväll ska jag göra klart en bloggdesign innan jag går och lägger mig, och sedan avsluta kvällen framför Gossip Girl. Perfekt avrundning med andra ord. Hoppas att ni får en mysig kväll! :}
 
Titta vad som trillade ner i min brevlåda idag? Som jag har väntat! 
 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!