Ny plånbok

Den plånbok som jag haft ett bra tag nu håller på att falla isär, så jag bestämde mig för att titta efter en ny. Har kikat runt massvis, men jag bestämde mig till slut för denna som jag klickade hem från eBay. Den kommer nog att passa bra då jag använder en väska med svart foder; färgen gör det lättare för mig att se den direkt i väskan. Får hoppas att den trillar ner i brevlådan i veckan! :}
 




Michaela

åh så snygg! :D

Svar: Ahhh, jag veeet! : D Längtarrrr!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-06 at. 22:03:27
Din blogg/hemsida: http://michaelasoderholtz.blogg.se/
trulyamanda.blogg.se

Åh vad fin nya headern blev! :>

Svar: Aww, taack! : D Tycker du verkligen det? Glad jag blir, hihi. Pussen!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-07 at. 02:21:38
Din blogg/hemsida: http://trulyamanda.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!