Sommarfavoriter

Eftersom jag inte haft på mig så mycket färgglada plagg (eller skor) under vintern så känner jag mig verkligen glad över att så mycket fina, starka färger har blivit det nya svarta. Därför ser jag extra mycket framemot att fylla garderoben med nya sommarkläder, och här är några godbitar som jag verkligen skulle vilja införskaffa så snart plånboken tillåter! Den vita dräktjackan testade jag häromdagen, och den var verkligen fin på - riktigt somrig och chic. Finns på Kappahl för er som är lika sugna som jag på att skaffa den.
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!