Start!

Nä, hörrni. Nu får det vara nog med "godsaker på semestern" tycker jag! :< Känner mig helt uppsvullen och ska faktiskt ta mig till gymmet idag för första gången på säkert tre veckor, eftersom jag blev sjuk när vi lämnat in den sista skoluppgiften. Men nu är jag frisk och nu är det friska tag som gäller! Får ladda upp med ny peppande träningsmusik så kommer det nog att gå bra! :}
 
Men vi börjar med den här goda frukosten som består av laktosfri hälsoyoughurt med vaniljsmak, frysta hallon och lite müsli. Mums! Hoppas att ni allihop får en fin dag idag. Solen skiner här, så jag ska nog gå ut och sola lite innan gymmet öppnar. Puss och kram ♥
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!