Sveriges nationaldag börjar bra

Godmorgon på er! :} Och glad nationaldag, eller hur man nu säger, haha. Idag ska jag försöka att vila så mycket som möjligt, är så himla trött efter skolan och allt. Men nu är det slut för terminen och jag längtar verkligen tills vi får in betyget på vår kampanj. Spännande att se hur det har gått ju!
 
Just nu tittar jag på de nya avsnitten av det amerikanska Masterchef och dricker kaffe. (Hallå snyggaste Gordon Ramsay!) Ska strax fixa mig en brunch också! Tror att det blir lite kesella med hallonsmak, två hårda mackor med kalkonpålägg och en skål med bär och fil. Mums! Nu ska jag kika vidare!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!