Toscanska biffar från Hälsans kök

Sitter just nu och avnjuter den här goda middagen samtidigt som jag tittar vidare på Gossip Girl! Har kommit en bit in på säsong fyra nu. Just nu tycker jag mest att serien börjar bli tråkig eftersom att det känns som att man sett allting tidigare. Tyvärr tycker jag inte om någon av karaktärerna tillräckligt mycket för att jag verkligen ska "hålla på någon", och jag tror att det gör att jag tycker att serien börjar bli lite platt. Men jag vill ju veta hur det går och kan inte sluta titta såklart! Haha, så blir det nästan alltid för mig när jag har börjat på någon serie.
 
Nä, nu ska jag dricka mitt kaffe, äta min tidiga middag och fortsätta kika på serien. Vi hörs senare, söta ni. ♥
 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!