28 Mars

Har precis lämnat in min hemtenta i skolan, och ska snart upp på gymmet och köra ett monsterpass. Tänkte försöka orka springa på bandet i en hel timme - i intervaller såklart, inte i sträck haha! :} Och sedan blir det att ordna lite olika saker som jag har på min to-do-list för idag alltså. Ikväll ska jag och Marcus sticka hem till hans familj och mysa där tills vi på lördag ska fira min födelsedag. Mysigt att få träffa min söta och fina familj igen, saknar er allihop hur mycket som helst. 
 
Det har gått bra denna månad med kosten, för er som är intresserade av min viktresa. Har inte hänt så mycket i mina mått, mer än att jag vet att jag inte är lika "svullen" längre, men har inte tappat så mycket på vågen mer än något kilo hittills. Jag verkar pendla just nu, så jag känner inte att det är någon idé att väga mig varje dag som jag gjorde tidigare, utan max en gång i veckan för att få se "verkliga" resultat.
 
Jag har försökt träna två till tre gånger i veckan, och jag tror faktiskt att jag har hållt det - förutom denna veckan där jag haft alldeles för mycket i skolan för att ens ha 10 minuter över till någon fritid eller bloggande. Galet! Hoppas på att gymmet idag kan ersätta stresshormonerna med endorfiner istället. Nästa månad kör jag minst lika hårt och hoppas på att bättra på konditionen ytterligare, och får förhoppningsvis då min belöning på vågen också. Håll tummarna!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!