9 Mars: C-uppsatsinlämning

Åhh, det är så skönt att vara helt klara med c-uppsatsen. Idag gjorde vi de sista ändringarna som vi tog upp vid examinationen och jag skickade nyss in den färdiga uppsatsen. Kan inte beskriva hur jag känner just nu - jag har ju faktiskt en examen här om jag så vill ta en! Är galet stolt över hur mycket jag lärt mig och vad jag presterat under mina snart fyra år här på Örebro Universitet. Undrar lite vad som kommer att hända nu? Men vi får se - det finns alltid något spännande att göra.
 
Imorgon ska jag träffa Mackis igen, men innan det ska jag göra min fjärde dag av min 30 day shred. Var också uppe och sprang lite idag på gymmet - gick bra och jag känner mig så mycket lättare i kroppen efter bara en vecka. Ska köpa mig ett par skor som jag kan ha utomhus imorgon om vi bestämmer oss för att åka till Marieberg. Supermys, som vanligt. 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!