Assassin's Creed IV

"Om det fanns ett tv-spel med ett pirattema skulle jag inte veta var jag skulle ta vägen", tänkte jag när jag såg Assassin's Creed III där man kunde uppleva strider till havs ombord på jättestora skepp. Och så gör Ubisoft ytterligare ett (förhoppningsvis) awesome spel i min favoritserie - Assassin's Creed IV. Jag är taggad till tusen! :> Läste på den här sidan att spelet kommer att lanseras den 29 oktober i år. Kan knappt bärga mig alltså! Ni som spelat AC3 vet precis vad jag menar när jag tror att fyran kommer ha svårt att slå det tredje spelet i ordningen - men av trailern att döma ser det så bra ut det bara kan. 
 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!