Dagens workout

Var verkligen perfekt joggingväder idag, så jag passade faktiskt på att springa även fast jag egentligen inte hade någon vidare lust imorse när jag vaknade. Nu sitter jag och längtar efter lunch - är faktiskt riktigt hungrig. Vi ska äta lite påskmat med ägg och prinskorv och lite sådant mumsigt. Det måste man ju få unna sig om man nu varit ute och sprungit? Det gick helt okej med knäna denna gång också, trots att jag försöka att pressa mig själv till att jogga i uppförsbackarna som jag stötte på. Var ute i ungefär en timme och jag fick detta resultat nedan - stolt!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!