Frukostdags och gymtankar

Hade en jättemysig helg med Mackis. Vi tog det lugnt och pluggade lite båda två och kollade igenom nästan hela fjärde säsongen av Breaking Bad. Spännande som tusan! Har ni inte börjat titta så tycker jag verkligen att ni ska börja så att ni kommer ikapp till säsongsfinalen av säsong fem. Har för mig att premiären är 14 juli i år och det kommer att gå fortare än vad man tror. Sitter och äter frukost nu och tittar på nya avsnitt av Hell's Kitchen, som också är en av mina favoriter att se på tv. Gordon Ramsay är så galet duktig på det han gör - är spännande att se andra kockar försöka driva hans kök på restaurangen :} ..
 
Senare idag blir det att gå upp och springa och försöka ta mina 4 km på 32 minuter. Håll tummarna att jag klarar det den här gången! Ska satsa på mitt mål så att det äntligen händer någonting på vågen. Har stått still nu i snart ett halvår på samma vikt, så jag blir lite frustrerad. Vägde mig idag och fick ett positivt besked trots att jag unnat mig lite gott i helgen. Yay!
 
» Tror att jag kanske kan ha hittat en balans mellan det nyttiga och det goda? Svårt att veta det efter bara två veckor i och för sig. Mina cravings har försvunnit en del i alla fall eftersom jag inte tillåtit mig att äta friterad mat, chips, glass, ostbågar eller lösgodis. Har inte druckit alkohol heller sedan månadsskiftet. Har istället ätit mörk choklad, chilinötter och en färdigpoppad popcorn påse (som bara smakade salt - blä) och druckit massa vatten och te. Och kaffe ibland på morgonen. Och jag är nöjd med det! Jag mår så mycket bättre och känner mig mycket lättare i kroppen, jag orkar mer än vad jag tror när jag tränar/rör på mig och känner mig inte lika seg i kroppen. Progress!
 
- Unnade mig lite nya träningskläder från Gina och H&M; älskar färgerna tillsammans! -




Anonym

hello:) tack för hjälpen med bloggen! kolla gärna in min frågestund?

Svar: Men så bra att det funkar nu. Så lite så! :} Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-03-19 at. 09:12:51
Din blogg/hemsida: http://sarassida.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!