Helgen som varit

Har haft en jättebra helg hittills! :} På torsdagen lämnade vi in den slutgiltiga c-uppsatsen till vår examinator. I fredags var jag och Emma och Erika ute på både Strömpis och på Kåren och hade superroligt. På lördagen, alltså igår, hade jag Sailor Moon-maraton och bara låg i sängen och tog det lugnt. Ibland behöver man verkligen sådana dagar kan jag tala om för er, haha!
 
Idag såg jag också att CSN äntligen beslutat om min ansökan, och jag kommer att få utbetalt i efterskott precis som jag hade önskat. Känns superskönt att det äntligen har löst sig! Och idag kommer dagen att bestå av bloggdesignande, mer Sailor Moon och ikväll kommer Mackis förbi; en perfekt helg alltså! ♥
 
- Heter tekichuu på Instagram för er som inte följer mig där! - 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!