Mina födelsedagspresenter

Åh, för er som inte vet om det än så önskade jag mig en Macbook Pro i födelsedagspresent, och tror ni inte att mina föräldrar och min farmor och farfar är så söta så att de bidrar till den så att jag äntligen kan köpa min drömdator? :} Tack så hemskt mycket - detta kom verkligen lägligt med tanke på att min gamla dator faktiskt höll på att falla ihop bokstavligt talat, haha. Sedan fick jag också massvis med påskgodis, rosa uppläggningsskålar, en turkos duschhandduk, te med mangosmak, en rund bricka med rosmönster på, en concealer från Mac, strumpor i söta färger, och så köpte jag senaste numret av Veckorevyn för att ha i bilen att läsa. Är så glad för alla paket - bästa födelsedagen! {  }
 





Sara - Hold on be strong

Åh vad roligt!!

Svar: Jaa, det var kul! :]
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-02 at. 06:02:00
Din blogg/hemsida: http://saraleasofia.blogg.se
joannatastic

Gratz i efterskott! ^^ (Härligt med en Mac också!)

Svar: Åhh, tack så mycket! : D Ahhh, jag vet! Har du också en Mac nu? :]
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-06 at. 10:11:07
Din blogg/hemsida: http://joannatastic.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!