New in: Eco Tools Bronzer Brush

För några dagar sedan fick jag hem denna sminkborste i brevlådan. Beställde den ifrån eBay för en billig peng, men hade ingen aning om att den egentligen var ifrån Eco Tools som ni kanske har hört talas om. Jag använder den till min bronzer från Elf, som är en lös bronzer och den fungerar superbra för det ändamålen. Produkten sprids jämnt sålänge man jobbar in produkten i borsten, och eftersom stråna är så mjuka och täta anpassas den till ens egen hudstruktur om ni förstår hur jag menar. Värt köp tycker jag - blev glatt överraskad! :}
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!