New in

Jag har inte hunnit visa mitt senaste tillskott i min jackgarderob! :} Hittade denna fina "mocka"-jacka på New Yorker och blev förälskad direkt. Riktigt fin! Passar ju till det mesta, och eftersom jag redan har en skinnjacka så känner jag att jag inte vill köpa ännu en till. Det får helt enkelt bli en annan gång. Jag bara älskar detaljerna på axlarna och på ärmarna, och att den är så enkel i sin utformning. Ska sätta ihop en outfit snart så att ni får se hur den sitter på också.
 




felicia

Snygg :)

Svar: aaahh, jag veet! :D tack!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-03-03 at. 16:53:20
Din blogg/hemsida: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Zoe

Extrem snygg jacka:) Hur mycket kostade den och köpte du den i affären eller från nätet?
Isåfall om du köpte den från näten kan du länka till den?? Fyfan vilken sygg jacka :)

Kram

Svar: Jackan är ifrån New Yorker! : ) Den kostade 499 kronor, men jag köpte den faktiskt i butik! Riktigt fin är den! Kram på dig söt!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-23 at. 17:54:51



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!