Quick progress

Känns skönt att få se såhär snabba resultat på löpbandet! :} Blir peppad till tusen när det är såhär stor skillnad på bara tre dagar. Hoppas verkligen på att kunna ta 4 kilometer nästa gång jag är uppe på gymmet och springer - ska satsa allt jag har då. Nu ska jag snart äta lite lunch och göra mig i ordning - ska träffa Marcus senare idag och laga middag tillsammans. Mysdag med hjärtat! 
 




youngwoman

hello:) jätte super nöjd med min blogg:) men när jag och läsarna trycker på hem knappen blir det konstigt. vill du titta på vad det är? kram sara

Svar: Hej!Det kan jag absolut göra. Såg redan nu vad felet är! :} Maila mig dina inloggningsuppgifter på [email protected] så ska jag ordna det!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-03-18 at. 11:33:14
Din blogg/hemsida: http://sarassida.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!