Signs you're falling in love:

Hann visst inte skriva något ordentligt inlägg imorse, som jag hade tänkt göra. Tiden blev helt enkelt för knapp! Men så är det ju vissa morgonar, som ni säkert också vet, haha! :} Men jag tänkte i alla fall dela med mig av denna söta bild som jag hittade på weheartit för någon dag sedan. Supersöt! 
 
Måste också säga grattis till min mamma som fyller år idag! Hoppas att du får en mysig födelsedag och hoppas att du läser detta! :} Längtar tills i påsk när vi ses alla igen till min födelsedag - iiiih. Snart 23 år gammal. Fast det känns bra vill jag lova.
 




Amandaaa

<3

Svar: Söt va? <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-03-13 at. 14:56:42



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!