Superlunch & tentaplugg

Gick bra på gymmet idag - lyckades springa på 9.0 i hastighet med samma intervaller som innan. Dock var det mycket jobbigare att springa så fort, så jag tror att jag kommer att sänka hastigheten till ett lugnare tempo. Har blivit stel och öm i höger knä igen så jag tror att jag måste vara försiktig så att jag inte gör mig illa och överanstränger mig igen.. :< Vill ju verkligen ta mina 4 km på bandet. Får försöka på fredag istället!
 
Gick hem och gjorde världens godaste avocadoröra på grekisk youghurt, taco salsa, en mogen avocado och lite guacamolekrydda. Supergott & uppiggande att ha på mackan till lunch. Får komma ihåg detta till nästa gång jag blir sugen på avocado. Ska sätta mig och plugga om ett tag också, har begreppstenta imorgon att skriva. Håll tummarna att det går bra!
 
- Beställde detta armband från eBay för några veckor sedan och fick det i onsdags; nöjd tjej! -







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!