TIGI: Bed Head Small Talk

Gick bra på gymmet idag också när jag sprang - klarade av att springa i flera minuter i sträck utan att stanna och det är ett jättestort framsteg för mig. Kul att det går så fort framåt, konditionsmässigt. Men jag kom inte längre i kilometer idag - bandet stannade på precis samma som senast - 3,79 km. Får vila mig tills på onsdag och försöka slå det då istället, haha! :>
 
Fick min TIGI Bed Head Small Talk idag på posten som jag beställde förra veckan någon gång. Precis i tid, eftersom att den jag har nu precis tagit slut. Fungerar jättebra för mig, även fast man måste försöka massera in produkten i håret och låta den sitta i lite innan man blåser håret torrt. Två pumpar av produkt räcker för min del och håret blir mycket fylligare än utan produkten i. Testa Small Talk och köp den i mini-format innan du köper en full size skulle jag säga. Det är ju inte värt att betala för en produkt som inte fungerar för ens hårtyp; bara ett tips! :}
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!