Today

Idag måste jag börja plugga inför seminariet vi ska ha på kursen. Ska läsa några kapitel i kursboken, och jag som absolut inte tycker om att läsa in information kommer nog att ha jättejobbigt med att ta in så mycket på bara någon vecka. Men jag hoppas att det går bra i alla fall! :} Måste också hinna med tvätten och disken idag, och att handla lite mat senare. Högt tempo hela tiden, men annars blir ju dagarna så tråkiga.
 
- Någon som har lite för många armband kanske, haha? -




Evelina sigetty

ÅÅH älskar armband !! Gud vad många

Svar: Hahaha - jag meeed! :D tur att alla är från ebay - då blir det inte så dyrt liksom hihi.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-03-04 at. 21:52:27
Din blogg/hemsida: http://www.evvis.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!