24 maj

Åh, jag hatar verkligen när jag inte har tid för bloggen! Men ibland kommer det annat i vägen som måste prioriteras. Har ordnat lite designuppdrag i veckan, varit på kommunbesök, ordnat med kampanjmaterial i skolan och firat 4 månader tillsammans med Marcus { ♥ }. Bloggen har helt enkelt fått vilat några dagar! Men jag har massvis med inlägg på lager nu för er - ska bli himla kul att uppdatera er! :]
 
Bestämde mig för att flytta fram den officiella invägningen (och resultatet som jag kommer att avslöja för er) återigen - vågen visade inte ett resultat som var helt på min sida. Och jag kommer att få jobba hårt till och med nästa söndag - den 2 juni. Ska försöka få in 5 träningspass till innan jag publicerar före och efter bilder, minskning i mått och vad vågen visar för resultat. Spännande!
 
Ska alldeles strax sticka upp till gymmet, men ville skriva ett litet inlägg och meddela er om att jag lever, haha! Har laddat upp mobilen med en massa ny musik, och nu ska löpbandet få sig en omgång minsann. Får försöka hålla mig pepp denna vecka!
 




Amanda

♥♥

Svar: Men puss på dig!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-24 at. 17:22:35
Din blogg/hemsida: http://getgorgeous.blogg.se/
asta

åh så gott! ska springa till köket och göra något liknande! :D <3

Svar: Jaaa, det tycker jag verkligen att du ska göra! : ) Mumsigt som fan!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-24 at. 21:42:03
Din blogg/hemsida: http://astapb.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!