Armcandy of the day

Fick sån himla tjejvärk precis nu, så jag tänkte lägga mig i sängen och äta lunch och titta lite på Sex and the City. Var ett tag sedan jag tittade igenom hela serien, så den fick det helt enkelt bli. Finns det någon tjej (eller kille för den delen) som inte tycker om SATC? :o Det kan man ju verkligen fråga sig! Blir alltid så himla inspirerad av alla fina kläder, skor, accessoarer som de har på sig och det brukar nästan alltid slutar med att jag sitter och nätshoppar efteråt. Tror inte att plånboken blir så glad över det skadebeteendet, haha! :<
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!