Barnängen: Nutri Skin

Jag är alltid på jakt efter den perfekta deodoranten (vilket är ett av världens fulaste ord, haha) - och den här från Barnängen tycker jag verkligen om! :] Bara älskar doften utav den, och jag tycker faktiskt att den håller vad den lovar. Sedan beror det ju såklart på vad man gör under dagen förstås, hur aktiv man är och hur mycket man vanligen svettas. Tipsy tipsy, om ni är ute efter en braig deo!
 




Hoshi

Sv; Hihi jo klart jag kommer ihåg dig ^^ DU är söt! Kram

Svar: Men ååh, vad roligt! :3 .. du är mera söt. Bara älskar din blogg, har kollat igenom massa gamla inlägg nu, hihi. Kraaam på dig!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-14 at. 13:24:55
Din blogg/hemsida: http://hoshihanako.blogg.se
Rosida

Tack för tipset! :D

Svar: Men åh, så lite så ju! Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-17 at. 13:52:38
Din blogg/hemsida: http://www.rosida.blogg.se
Y A S M I N E

Fin färg på nagellacket, vilket märke är det?

Svar: Åh, tack! : ) Det är ifrån H&M, och är säkert köpt för fleeeera månader sedan. Men de kan ju ha något liknande där! Kika på deras hemsida annars, hihi. Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-17 at. 17:41:05
Din blogg/hemsida: http://medy.blogg.se
Lotta

Visst är det svårt att hitta en bra deo... har själv supersvårt med det då jag numera vägrar använda anti-perspiranter som innehåller aluminium - som är skadligt för kroppen på lång sikt och kan bidra till bröstcancer. Parabener, alkohol och aluminium ska man undvika helt enkelt... nja, eller jag gör det iaf :P Bättre att vara på den säkra sidan och lukta lite mindre gott och undvika cancer i framtiden.

Ska leta vidare efter en perfekt deo och tipsa om den på bloggen när jag hittar den! Läste att rosenserien deo ska vara toppen...

Kram

Svar: Jaså D: .. är det så? Det har jag också hört - men frågan är om det var alkohol i den här? Tyckte det stod att det var 0 % alkohol i den här. :>
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-21 at. 11:51:04
Din blogg/hemsida: http://www.deliquate.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!