Dagens

Blev en lång dag idag i skolan också, det är nästan frustrerande att man inte har någon tid över till någonting annat. Synd på något sätt liksom, men då får man ju längta efter helgen så mycket mera! Just nu så badar jag i olika designbeställningar, och på min fritid så jobbar jag. No rest! Ska försöka hinna upp till gymmet i helgen i alla fall och försöka installera ett nytt träningsprogram. Är jättepeppad att börja på nytt nu verkligen! 
 
Tröjan nedanför har blivit lite av en favorit för tillfället, så himla mysig och passar verkligen så himla bra till skinnjacka och svarta byxor. Snyggt till sommaren och våren, och det bästa av allt är ju att man blir så himla brun i neonfärger. Halsbandet är från JC tror jag och örhängena från Gina. Love it!
 




Carro

vad fin klädsel : )

Svar: Men oj, tack! : )
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-01 at. 23:49:48
Din blogg/hemsida: http://rosatussilago.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!