Elsas hemlighet i solsken

Nu har jag solat i två timmar, med en liten lunchpaus emellanåt förstås. Och jag är så otroligt seg - känns som att jag ansträngt huvudet i flera timmar i sträck. Blir väl så när man ligger och svettas i solen, haha! :] Vill inte pressa alltför länge om dagarna, med tanke på de soleksem som jag brukar få när jag vistats för länge utomhus. Usch! Får komma ihåg att smörja in mig med min kortisonsalva innan jag går och lägger mig. Imorgon blir det förhoppningsvis mera gym - har ju bestämt att jag ska ta mig igenom tre träningspass i veckan med mitt nya program åtminstone. Kommer att bli perfekt start på dagen imorgon!
 




Y A S M I N E

Har du fotat alla bilder i headern? De är jättefina!

Svar: Jaa, det har jag gjort! : ) Tack så hemskt mycket sötnos, vad glad jag blir. Puss och kram på dig! :3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-10 at. 19:05:42
Din blogg/hemsida: http://medy.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!