En laxig lunch

Efter gymmet igår unnade jag mig en liten mysig laxlunch. Tänkte att jag skulle försöka äta mer proteiner den här månaden och se om det bidrar någonting till viktminskningen. Förhoppningsvis gör det ju det om någon månad eller så. Kroppen måste ju hinna anpassa sig till det nya!
 
Fisk och skaldjur ska ju också göra så att man får glansigare hår och bättre hy och hud har jag hört, eftersom det är massa bra oljor och mineraler i sådan mat. Ska bli spännande att se om det blir någon förändring! Och lax som är så himla gott också. Mums! :]
 




Johanna, makeup, naglar och trams!

älskar,älskar,älskar fisk och skaldjur! äter det dock alltför sällan D: hoppas iaf att det ger resultat! Det skall ju som sagt vara bra för en :D

Svar: Jag veet - det ska ju det! :] Har hört någonstans att ens hår också ska bli glansigare och växa fortare. Man undrar ju om det stämmer - men man får ju hoppas hihi! :)
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-26 at. 01:58:11
Din blogg/hemsida: http://theniceness.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!