Fruktfrulle

Vaknade vid 9 imorse, trots att jag inte somnade förrän 2 inatt. Är faktiskt ganska pigg idag, speciellt nu när jag har fått i mig lite frukost också! Supergott - hälsofil med färsk kiwi och banan, och så kaffe med lite mjölk i. Perfekt start på dagen! Idag ska jag ner till skolan lite senare och skriva vidare på kampanjplanen och bocka av det vi skrev på vår checklista igår. Det är rätt mycket att göra, men vi får väl sitta tills ikväll någon gång. Jobbigt att det är så mycket kvar att skriva egentligen.. men det går väl bara alla hjälper till.
 




Mammaspixlar.se

Älskar färgerna på din blogg! Så färgglatt! Blir så glad av att komma in här. Händer inte lika ofta numera (fd lucy-ewelyn.se) Fullt upp med familjen. Huah! Men trevligt att besöka din blogg när man kan :)

Svar: Men åh, så glad jag blir! : ) Du får försöka titta in några fler gånger tycker jag, saknat dina kommentarer ju. Kram på dig vännen!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-01 at. 19:11:46
Din blogg/hemsida: http://mammaspixlar.se
Linnea Wellman

Det lät som en väldigt härlig och god frukost att börja dagen med! :)

Svar: Jo, det var det verkligen! : ) Testa! Nyttigt och superbra för magen också. Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-01 at. 19:28:49



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!