Nedvarvande med Sex and the City

Åh, gick så himla braaaaa idag på gymmet! :] Kände verkligen att jag gav allt när det gällde konditionen - klarade mitt 4 km på 32 minuter idag också, och jag lyckades springa på 11.0 varje gång det var dags för att springa i min intervallträning. Super! Man blir ju så himla lycklig när man klarar sina delmål. Sitter och tar några wasabinötter som en liten belöning för att jag varit så duktig, hihi. Mums!
 
Blir att fortsätta med Sex and the City idag också tror jag - är inte riktigt sugen på att börja med Gossip Girl ännu. Men det kommer - jag har ju hela sommaren på mig, haha. Den sista tvättmaskinen är igång också nu - så himla skönt att få alla kläder och handdukar tvättade. Tråkigt, men det måste ju också göras!
 
- Haha, vilken risbuske man har på skallen när håret inte är fixat alltså! :> -




fannie karlsson

Sv: ja visst är de fina? :) det blev så att jag valde dem oxå tillslut :D

Vad kul att det går bra för dig och när det gäller träningen :)

Svar: Jaaa, vad kul med nya bågar! : D Ska också skaffa mig ett par snart tror jag, hihi.
Mm, det är så himla roligt när man kan träna och bygga upp konditionen. Och det bästa med regelbunden träning är ju att jag mår så himla bra! :)
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-11 at. 22:26:24
Din blogg/hemsida: http://fanniekarlssons.blogg.se
fannie karlsson

Sv: ja men ellerhur :) älskar träning. varje dag jag inte är där känns det som jag missat något :)

Svar: Hahah, åh! :> Det blir nog lätt så tror jag!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-05-11 at. 23:07:03
Din blogg/hemsida: http://fanniekarlssons.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!