Nytt träningsprogram på gymmet & dagens

Jag kan ju säga att min kropp nog inte varit såhär trött på riktigt länge! Och den är sådär härligt trött också, som man ju blir när man kommit hem från ett gympass. Fick hjälp idag med att fixa ett nytt träningsprogram med nya övningar och så, som jag ska gå upp och träna igenom varje måndag, onsdag och fredag. Detta plus en timmes kondition varje gång jag besöker gymmet. Då ska det väl ändå hända någonting - inte bara på vågen, utan även måttmässigt får vi hoppas. Ska bli så himla kul! Har börjar spinncykla igen också, och det är så himla roligt verkligen! Tror att jag ska inkludera det i min konditionsrutin från och med nu, plus löpbandet såklart.
 
Och jag måste också berätta en sjukt rolig sak - nu är jag så himla nära att klara av mitt första delmål; att springa 4 km på 32 minuter. Idag var jag bara några sekunder ifrån och jag sprang på 10.0 i hastighet när jag gjorde mina intervaller. Supertaggad på att det ska bli onsdag, och imorgon ska jag se till att vila riktigt ordentligt så att jag orkar att ta ut mig igen nästa gång! :]
 
Slänger upp dagens outfit också, för er som tog sig igenom världens längsta "wall of text", haha! :>
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!