25 november

Vad glad jag blir att det faktiskt är några som fortfarande tittar in här! :} Min lilla läsarskara som jag är så mån om att behålla ♥ Tycker det är synd att det är så många som slutar blogga, eller flyttar från blogg.se osv. Men då vill ju jag verkligen vara kvar här och representera oss veteraner från blogg.se
 
Efter jobbet idag ska mamma och jag in till stan och titta på lite inredningsdetaljer på stan, fika och ha det mysigt! Får svänga förbi Zara Home och Lagerhaus och se vad vi kan hitta för någonting fint. Ska bli supermys! Nu måste jag fortsätta att jobba. Puss och kram på er!
 




Jessica

Hej!
Hittade precis in hit efter att ha googlat efter inspirationsbilder, kommer definitivt att stanna och följa!
Supermysig blogg, du verkar skitbra! :)
Kram Jessica

Svar: Men oj - vad glad jag blir! : ) Inspirationsbilder på vadå för någonting? Blir så glad när jag får höra sådant här juuu. Du anar inte! Puss och kram.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-11-25 at. 22:24:01



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!