Bloggdesign: Michaela

Det var längesedan jag postade ett inlägg om mina bloggdesigner - men jag har faktiskt inte gjort någon på ett tag! I vilket fall som helst har jag äntligen fått designa åt en jättegullig tjej, Michaela. Häromdagen blev hennes nya bloggdesign klar och här är resultatet! :} Michaela ville ha en bloggdesign med mer attityd än den tidigare som var väldigt softad, mjuk och "pastellig". Jag tycker personligen att denna design blev riktigt lyckad - gillar färgerna tillsammans med typsnitten. Mh - riktigt nöjd är jag! Vad tycker ni?
 
 




Michaela

är sjukt nöjd som alltid! :D

Svar: Åh, då blir jag glad! : )
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-11-04 at. 21:19:49
Din blogg/hemsida: http://michaelasoderholtz.blogg.se/
sannas rum

Väldigt snygg!

Svar: Tack! : ) Glad jag blir!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-11-05 at. 18:40:46
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.blogg.se/
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Snyggt! :)
Får man fråga vad du har använt för typsnitt på senast skrivet, kategorier och arkiv? Den var jättefin! :)

Svar: Tack så mycket! : ) Glad jag blir. Tyvärr har jag inte möjlighet att titta det :( Tror du får gå in på någn webbfont-sida och titta. Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-11-26 at. 23:41:37
Din blogg/hemsida: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!