Snart är det dags!

Imorgon är det planerat att vi ska måla i mitt sovrum, och faktiskt göra den slutgiltiga inflytten med de saker som är kvar. Ska bli så spännande att äntligen få flytta till mina fina lägenhet på riktigt! : ) Längtar till matbordet & stolarna kommer, och till den fina soffan som jag också har beställt från Mio. Kommer att bli så fint när allting är klart. Måste bestämma mig för soffbord och matta inom en snar framtid bara, men det är svårt att få allting att passa ihop. Är ju så kräsen av mig när det kommer till inredning - men det är nog för att jag är designer, haha. Stil och smak är så viktigt för mig, eftersom jag tycker att det går hand i hand med ens personlighet på något sätt. 
 
Längtar såååå mycket tills allting faller på plats, ni fattar nog inte hur spänd jag är inför imorgon. Pepp pepp pepp! Ikväll firar vi farmors 80-årsdag och vi ska äta en jättegod middag. Ser verkligen framemot det. Puss & kram på er!
 
Fina, nybyggda Täby Centrum som jag verkligen kommer att shoppa loss i!




i ❥ p h o t o - tilda

Din blogg är så söt och så fin!
Glömt bort att titta in här hos dig på ett tag nu.

Kramis!

Svar: Men naww, tack söta du! : ) Du får ju kika in oftare juu. Puss och kram fina!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-11-12 at. 19:15:11
Din blogg/hemsida: http://iheartphoto.webblogg.se
Sophie Blomqvist

Hej! Jag har kikat lite på din blogg och lagt märke till att du fixar designer! Jag redigerar själv och när jag gör det utgår jag alltid från en design som finns på blogg.se och redigerar sedan om den men så blir det alltid lite konstigheter på vägen och så är mina navheaders i menyn och i inläggen ihopkopplade och massor av sådant som jag inte trivs alls med!

Du har ingen "basmall" eller vet någon som man kan utgå ifrån utan så mycket färdigt redan, med kodmallar och stilmall? Tack på förhand! Jätteintressant blogg förresten.

Svar: Hej, vad kul att du har tagit kontakt med mig! : ) Jo, jag utgår oftast ifrån en standardmall som jag sedan anpassar och sedan säljer. Standardmallen har jag kodat själv från att sammansätta olika koder från olika ställen samt teman på blogg.se.
En standardmall kan du ju få köpa av mig om du vill, en liknande min helt enkelt. Skulle det vara intressant? Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-11-19 at. 23:12:01
Din blogg/hemsida: http://sophieblomqvist.blogg.se/
Anneli - A'la Foto

Nu har jag tittat på dina vloggar (tror jag det heter) och jag fastnade! Oj vad du är underbar! Jag bara älskade inlägget där du berättade vad du retade dig på! Värk/Verk SOLKLART!! Och särskrivningar hahaha...ja det HÖRS verkligen!

På mitt jobb har jag en arbetskamrat som inte kan stava, eller skriva vettigt på något sätt och hon gör detta offentligt. Det är min arbetsuppgift att följa efter henne och rätta henne...jag lovar att jag är fylld av irritation många gånger och ingen som helst förståelse över dessa fel som ständigt händer om och om igen! Vad glad att du inte har mitt jobb! :O)

ÄN en gång ser jag att jag vill ha dig som modell så pallra dig ner till Linköping och låt mig få fotografera dig snart! ;O)

Ha det gott och ha en underbar helg!

kram!

Svar: Men ååh vad söt du är. Blir så himla glad av dina kommentarer gumman. Jaaa, jag får komma ner någon dag så att vi kan fotografera mig. Ha det supermysigt i helgen nuuu. Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-11-23 at. 00:24:54
Din blogg/hemsida: http://alafoto.se/blogg



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!