Bloggdesign: Emelie

Åh, jag hade helt glömt upp att visa er Emelies bloggdesign som hon beställde i mitten av sommaren. Emelie ville ha en enkel, smakfull och stilren design som skulle vara chic och inte vara alltför rörig. Jag gillar även att färgerna är lugna och jordnära, och inte bara går i gråskala vilket verkar vara en trend inom bloggvärlden för tillfället. Emelie ville att bilderna skulle vara i fokus och bloggen skulle ha ett mjukt och flickigt intryck. Och så här blev resultatet - vad tycker ni om designen? :}
 




Evelinasfina skönhetsblogg

Riktigt fin :) såå duktig du är !

Svar: Tack så mycket söta du ! :* Glad jag blir. Kraaam!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-09-08 at. 21:58:19
Din blogg/hemsida: http://evelinasfina.se
Webbyrå

Hej, Jag bruka kolla på din blogg, den är jätte snygg, stilren, professionell. snygga bilder :D

Svar: Hej! : ) Vad glad jag blir, då blir man ju sugen på att fortsätta att uppdatera bloggen! Tack så hemskt mycket. Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-10-23 at. 20:39:27
Din blogg/hemsida: http://www.webbyra.st/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!