My current craving

Jag tycker att det är riktigt svårt att hitta snygga, rymliga väskor som är lite mer unika än de som säljs på H&M. De kanske (för all del) är bra, prisvärda och "lagom", men jag letar alltid efter någonting klassiskt som inte är allt för vanligt. Och just nu har jag kommit underfund med att varannan tjej på tåget/tunnelbanan har EXAKT den väskan jag har för tillfället. Jag gillar inte att vara "en i mängden" när det gäller min personliga stil. Får se om den nedan blir mitt nästa inköp! I like.
 




tinabanck.blogg.se

Supersnygg väska! Jag har en liknande, fast med glittriga änglavingar på. :)

Svar: Ah, vad fint! :D I wantz.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-04-22 at. 13:56:05
Din blogg/hemsida: http://tinabanck.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!