Förhoppningsvis på benen igen imorgon

Känner mig mycket bättre och piggare idag, trots att jag fortfarande är lite förkyld. Men det är ju toppen att det har vänt så snabbt - och det känns riktigt bra med tanke på att jag ska ha några viktiga möten imorgon under dagen. Får vila upp mig ordentligt idag, dricka mitt ingefärste och Kan Jang, så kommer jag att vara på benen precis som vanligt imorgon hoppas jag! :}
 
Hoppas på att jag har en del energi över idag till att flyttpacka lite, och rensa ur garderoben på en hel del kläder som jag inte har använt på riktigt länge. Det är jobbigt, men skönt att rensa och slänga ut sådant som man ändå inte använder. Det jag inte använder längre skänker jag bort till Röda Korset, för jag vill inte slänga bort kläder / skor / väskor som andra kan ha bra nytta av. Hoppas att ni också gör detsamma!
 




Denise

Skulle också behöva rensa i min garderob! Varför håller man fast vid kläder man inte ens använder?

Svar: Fattar inte heller det.. man känner väl sig dum som köpte det ens in the first place kanske? :) Eller så skäms man att man inte vill slänga det liksom, eller ge bort. Hahaha.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-24 at. 11:27:52
Din blogg/hemsida: http://flingans.nu
Ninni

Sv. Hih tack :)

Så skönt att du e på bättringsvägen :)

Svar: Joo, faktiskt. Orkar inte direkt vara sjuk längre :( <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-24 at. 13:21:55
Din blogg/hemsida: http://ninnzan.se
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Krya på dig :)

Svar: Tack så mycket finaste Annie! :) Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-24 at. 14:35:45
Din blogg/hemsida: http://blogg.anniesfotografier.se
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Du är så fin! Skönt att höra att du mår lite bättre! Jättefint av dig att skänka dina kläder istället för att slänga bort! Jag brukar sälja mina på loppis ibland, och ibland har jag gett bort. Men jag har så svårt för att släppa saker... och därmed kläder.. jobbigt..

Svar: Tack för din omtanke, men jag tror inte det finns något du kan göra. Jag har dessa dagar ibland, numera händer det väldigt ofta och jag vet oftast inte varför... Kanske har jag för mycket att tänka på eller kanske är det något undermedvetet... Jag vet inte, men någonting är det...

Svar: Ah, det är jobbigt faktiskt. Men jag är en konsumtionsmänniska liksom, så jag vet att jag tröttnar på vissa saker snabbt. Så då gör jag ju i alla fall det bästa av situationen! Bra att du också tänker så! :)
Men åh, vad är det som händer då? Eller snarare, vet du varför du blir ledsen då? <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-24 at. 15:57:10
Din blogg/hemsida: http://babustylee.webblogg.se
Emelie

Alltså du är så fin! :D

Svar: Aww, taack!! :D Vad söt du är, tack så mycket. Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-24 at. 17:10:11
Din blogg/hemsida: http://ewelies.blogg.se
Anonym

oh tur att du var pigg idag:)ahha jag var jätte trött, sov ganska länge:(ush

Svar: Ah faktiskt! :) Jag ska sova ut imorgon, är fortfarande sjuk.. :(
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-24 at. 18:25:59
Din blogg/hemsida: http://psychedelique.blogg.se
Emma Grann Fotografi

Härlig bild!!

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! :)
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-24 at. 21:25:58
Din blogg/hemsida: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
LIENE

Tack, så kul :D

Bra gjort av dig som skänker kläderna till röda korset! Jag brukar aldrig slänga ut kläder förutom när dem är trasiga och väldigt slitna.
Fin bild och krya på dig!

Svar: Jaa, jag slänger bara sådant som man inte kan lämna vidare, typ trosor, bhar och sådant :D tack så mycket, fina du! <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-25 at. 15:30:48
Din blogg/hemsida: http://lifefromwithin.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!