Breathe Deep

Har ni testat det här teet från Yogi Tea? Det är verkligen SÅ gott. Jag köpte det i helgen på Hälsokost när jag var jätteförkyld och det har verkligen hjälpt att lugna min hosta (som alltid kommer förr eller senare när jag är sjuk) - och underlättat min täppta näsa! Rekommenderas verkligen om du sitter med en riktig dunderförkylning och det bästa är att det är organic, alltså ekologiskt odlade örter. Mums!
 




Linda

det kanske man borde testa

Svar: Ja, det tycker jag att du ska! :) Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-15 at. 11:33:14
Din blogg/hemsida: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
sannas rum

Mummi mummi, har några tester hemma :) Är det koffeinfritt? :)

Svar: Jaså? :) Det tror jag, det är grönt te med bara örter som jag har förstått det :o
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-15 at. 11:36:50
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!