Give me a thumbs up!

Ni glömmer väl inte att gilla min blogg på Facebook? Ordnade mig denna sida för ett tag sedan och har smugit in en länk ovanför min profilbild i sidomenyn. Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg om detta också - då det är viktigt för mig att synas så att jag kan nå ut till fler och inspirera mera. Vore oerhört tacksam om ni ville ge mig en liten tumme upp! ♥
 




MADDISENJ.SE

Hoppas du har en fin dag!

Svar: Aw, tack :) Jag är lite hostig, men annars är det bra. Hur har du det? :)
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-08 at. 17:08:49
Din blogg/hemsida: http://maddisenj.se/
Nicolina Sällbergs blogg – 25-årig utbildad webbredaktör, vegan och feminist från en liten by vid havet

Jag gillade din sida från min bloggsida på Facebook, och har lagt till dig på Bloglovin', så du får gärna gilla och följa tillbaka om du vill :) Jag är utbildad webbredaktör och söker jobb b.la. som informatör, så det hade varit kul om vi hade kunde följt och tipsat varandra om olika grejer!

Svar: Nämen vad roligt! :) Var har du gått och utbildat dig någonstans sötnos? Klart vi ska börja snacka och tipsa varandra. Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-09 at. 21:25:28
Din blogg/hemsida: http://www.nicolinasallberg.com
Nicolina Sällbergs blogg – 25-årig utbildad webbredaktör, bloggnörd, vegan och feminist från en liten by vid havet

Yay, vad kul :D Högskolan i Borås, jag läser även ett påbyggnadsår nu samtidigt som jag söker jobb!

Svar: Ahaa :) Vad spännande! Vad pluggade du till, webbredaktör typ?
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-18 at. 19:10:41
Din blogg/hemsida: http://www.nicolinasallberg.com
Nicolina Sällbergs blogg – 25-årig utbildad webbredaktör, bloggnörd, vegan och feminist från en liten by vid havet

Ja :)

Svar: YAY!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-02-02 at. 23:39:16
Din blogg/hemsida: http://www.nicolinasallberg.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!