Min shopping från i lördags

Här är fynden som jag gjorde när jag och Marielle var och shoppade i Täby Centrum i lördags! :} Vi fikade på Espresso House och hade det så himla mysigt tillsammans. Jättekul var det, men det tog ett bra tag att hitta mig ett par nya skor, så det blev inte besök på så många olika affärer faktiskt. Men det var trevligt ändå måste jag säga - alltid lika kul att shoppa lite nytt. 
 
Eftersom att mina make-up-wipes var slut tänkte att jag skulle testa dessa från MAC som jag också har hört så mycket bra om. Doftar superfräscht och mjukar verkligen upp huden när man tagit bort sminket, utan att man känner sig kladdig efteråt.
 
Provade ut en ny bh från Change som verkligen sitter som en smäck! Kul att kunna köpa underkläder som verkligen sitter bra och passar för en gångs skull. Ska ta och göra ett återbesök där snart och titta ut flera fina bhar och snygga trosor. Mums!
 
Eftersom snön kommit i veckan så behövde jag ett par skor med bättre och grövre sulor - och de här skorna blev det! Riktigt robusta - och inte så svåra att gå i trots klacken! Eftersom de inte är varmfodrade köpte jag till en fleecesula för att göra de lite gosigare att använda. Finnes på Din Sko.




Stina

Change handlar jag med på! Dock 9 mil till närmaste.. >_< ..men ibland får man! Dock äre ju så himla dyrt :(

Svar: Åh neeej, vad jobbigt :( Jag ääälskar deras fina underkläder. Sitter verkligen så bra och man känner sig så himla fin i dem. Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-12 at. 19:25:37
Din blogg/hemsida: http://stinaschulstad.blogg.se
sannas rum

Åh vaad fint :)

Svar: Jaa, bhn är sååå fin! :} Du måste dit och koll Sanna - de har sååå mycket underbart fint och det är så lyxigt att få sådan där personlig hjälp liksom. Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-12 at. 20:33:35
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.se
agnesandersson

Snygga skor!!

Svar: Ahhh, jag veeet! :D Dödssnygga på också - tyckte inte det först, men de är verkligen snygga på. Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-12 at. 21:35:21
Din blogg/hemsida: http://acha.blogg.se
Sarah Moberg

riktigt snygga skor :D borde passa bra i snön ^^, svårt att hitta snygga skor med klack men som ändå är sköna att gå i :)

Svar: Jaa, dessa är helt okej att gå i. Tror inte att man kan gå hur långt som helst i de, typ en långpromenad, utan att man börjar känna i fötterna. :} Men på snöigt och halt underlag fungerar de bra - och så får man ju snyggare hållning också. Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-13 at. 08:20:36
Din blogg/hemsida: http://sarahmoberg.blogg.se
Sarah Moberg

sv: nej det är klart, då dör väl fötterna till slut :P alltid gött med snyggare hållning ^^,

Svar: Jaa, jag vet! :) Får se om man kan hitta några snygga, låga skor också med grov sula så att man kan gå på lite promenader i det här fina vädret! :) Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-13 at. 08:53:55
Din blogg/hemsida: http://sarahmoberg.blogg.se
sannas rum

Sv; ja Change är fantastiskt, men jag hatar att köpa BH:ar i och med att jag har sån tråkigt stor storlek. BH:arna på Change går på ca 500kr för min del (vet inte om de kör högre pris ju större?) och jag blir obekväm när de vill sälja flera till mig. Som student har jag bara råd med max en per gång ;P hihi. Men jag går dit ibland, och det gillar jag :)

Svar: Jag veet, min kostade 369 kronor, helt sjukt :( Men de har sååå fina!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-14 at. 17:40:47
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.se
Anna Kubel

Tack fina du!!
Skorna var sjukt snygga, köpte på mig ett par liknande här om dagen, så skönt med en tjocksula nu när det är så kallt ute!

Svar: Ja, jag vet :o Man får gå försiktigt med klackar i snömodd har jag märkt, haha. Har halkat omkring här hela dagen idag! Kramar fina!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-15 at. 21:54:20
Din blogg/hemsida: http://annakubel.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!