Sidenkuddar

Jag vet inte om ni har hunnit fått se mina fina julklappar som jag fick av farmor och farfar - sidenkuddar i dimrosa och silvergrått som passar perfekt till min grå soffa. Färgerna är så himla fina tillsammans - lite feminint som bidrar till den maskulina soffan. Precis sådan stil som jag gillar! Vad tycker ni om kuddarna? :}
 
 




Linn

Jättefina! Fick likadana av mamma i present. Fast en turkos och silver/grå :)

Svar: Jaså? :D Varifrån är de någonstans? Vad fint det låter med turkost och grått tillsammans!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-08 at. 16:12:20
Hannah Danielsson

åh vad fit!
svar: åh tusen tack! inte varje dag man får höra det, kram :)

Svar: så söt du är! :D tror att jag kanske måste börja läsa din blogg, så snygg som du är! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-08 at. 18:15:24
Din blogg/hemsida: http://hannahdanielsson.blogg.se/
sannas rum

Åh guud vad fina :)

Svar: Awww, tack :D Visst är de? Kramar <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-08 at. 21:06:11
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.se
Linn

Om det sitter en svart lapp som det står eightmode på i kanten så är dom från Mio :) Finns jättemånga olika färger :)

Svar: Nää, det gör det inte :o Dessa är köpta på någon specialaffär i stan har jag för mig att farmor berättade. Får fråga så att jag kan komplettera med flera! :3 Jättefina!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-12 at. 17:23:02



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!