Spännande möte i morgon eftermiddag!

God kväll på er, fina bloggläsare! Har inte gjort så mycket idag, förutom att jobba vidare med Elementfläkten. Lite vardagssysslor - men inget speciellt alls. Tog min första powerwalk på riktigt länge också och det var så skönt att få svettas lite igen. Ska se hur jag mår imorgon, men förhoppningsvis ska jag åka och träna lite kondition på gymmet innan jag ska iväg på ett spännande möte vid halv 3 på eftermiddagen. Håll tummarna för mig att mötet går bra nu! :}
 
Såhär fin vintermorgon var det hemma hos Love i Hjorthagen - så fint med snöfall utanför fönstret
 




Evelina Blomkvist

Åh vilken vacker bild du fångade ljuset riktigt bra.

Ha de bra

Svar: Åh, tack! :) Glad jag blir, bilden är ju tagen med min iphone. Tack söta! Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-23 at. 20:32:50
Din blogg/hemsida: http://rullstolsewe.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!