Synlig i backen

Mysigt med snön ute nu (även fast det inte blev något snöbollskrig), så att jag kan få användning av min fina vinterjacka från Club Des Sports som jag fick i julklapp av Love - ♥ - så att man kan vara snygg & synas i backen senare i vinter när det blir dags. Spännande att få testa på skidor! Kommer att skratta ihjäl mig när det väl är dags, för det kommer ju inte att gå bra precis - hahah! Kommer bli kul!
 
Det blev en mysig lunch och fikastund hemma hos föräldrarna idag. Vi åt goda baguetter med lita olika pålägg på från Gateau och avslutade med kaffe och varsin stor semla. Såå gott och trevligt verkligen! :} Nu ligger jag på soffan och har fruktansvärt ont i magen. Tjejveckan, ni vet. Här blir man nog liggandes ett tag. Uggh. :(
 
Hoppas att ni får en mysig och rolig söndagskväll!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!