Vårpremiär av Pretty Little Liars

Godmorgon på er! :} Inledde min dag med att titta på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars, och det verkar ju åtminstone som att de kommande avsnitten blir bättre. Irriterade mig på att de första avsnitten av säsong 4 var så himla platta, men det kommer nog att ge sig nu innan säsongsfinalen. Jag vet i alla fall vem jag tror är A just nu, men det lär väl ändras ett antal gånger till, haha. Så skickligt skriven plot måste jag säga - man undrar ju om de själva vet vem A är ibland. Haha!
 




LUCY ♥

Jag ser så fram emot PLL! Älskar den serien! Sjukt att Ezra ligger bakom allt skit. Älskade ju honom!

Svar: Hahaha, jag tror inte att det är Erza som är A! :D Det är ju så de gör med alla karaktärer för att man ska börja tänka i de banorna och missa den som egentligen är A. Jag tror att det är Spencers pappa som är A, det har jag trott från början :o
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-08 at. 11:14:02
Din blogg/hemsida: http://lucyewelyn.se
Sendi

Oh, i just love your blogg!
En ny till favoritlistan, helt klart :)

Kram på dig!

Svar: Men naww, på riktigt? :D Tack så mycket sötnos, vad glad jag blir. Puss & kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-08 at. 12:44:25
Din blogg/hemsida: http://sendi.blogg.se
Sofia

Fin blogg :)

Svar: Men åh, tack söta du! :) Glad jag blir, kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-01-08 at. 13:13:15
Din blogg/hemsida: http://fiiaaz.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!